نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
558
-
الف
+

بیوگرافی «حسین پاکدل» بازیگر سریال «نوار زرد 2»

در این گزارش با «حسین پاکدل» بازیگر سریال «نوار زرد 2» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «حسین پاکدل» نویسنده، نمایش نامه نویس، مجری، تهیه کننده، کارگردان فلم و بازیگر ایرانی، متولد 7 جدی(دی) سال 1338، در اصفهان می باشد.

حسین پاکدل

وی که ایفاگر نقش رئیس پولیس جنایی در سریال درحال نشر «نوار زرد2» می باشد، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته کشاورزی دانشگاه شیراز آغاز کرد و در دانشگاه تهران به پایان رساند.

«حسین پاکدل» نخستین تجربه بازیگری را در سال 1376 خورشیدی با بازی در فلم سینمایی «یاس وحشی» به کارگرانی «محسن محسنی نسب» کسب کرد.

حسین پاکدل

پاکدل از سال 1366 الی 1373، مدیریت پخش شبکه اول سیما را بر عهده گرفت و هم چنان مدیریت دوره های دهم و یازدهم جشنواره بین المللی فلم های کودکان و نوجوانان را نیز پذیرفت.

حسین پاکدل

«دیدن این فیلم جرم است»، «آستیگمات»، «پشت دیوار سکوت»، «خانه کاغذی»، «خوب و بد جلف»، «لانتوری»، «شیفت شب»، «آزادی مشروط»، «برف روی کاج ها» و «مسافر ری» از جمله فلم های سینمایی است که وی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

حسین پاکدل

«حسن پاکدل» در سریال هایی چون «از سرنوشت»، «شاهرگ»، «احضار روح»، «از یاد ها رفته»، «ایراندخت»، «تفنگ سرپر»، «همسایه ها» و «یک مرد آبی» هنر نمایی کرده است.

حسین پاکدل

گفتنی است سریال «نوار زرد2» با هنرنمایی «حسین پاکدل» هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و  21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

 

نظر شما
ارسال نظر